متن آهنگ ياس (به خاطر من)

اينم تكستش:


نگاهی عمیق به تقویم سر رسیدش // فهمید وقت تفریح سر رسیده
سر درگم ، تو کوچه ها سرگردون // کاش میشد خدا قدیمارو برگردونه
گذشته هایی که تو زمان حال مرده // جوونی که تو چشماش یه فرد سالخورده
و اون قربانی منم که حالا تقریبا باختم // از آدمای اطرافم اهریمن ساختم
از پدر مادر هیچ خیری وقتی من نبینم // انتظار داری دیگرانو اهریمن نبینم؟!
عشقو از کجا ببینم من با دو تا چشم؟ // از پدر مادری که میخوان جدا بشن؟!
به ما که رسید ، دنیا دهن باز کرد // دردو ریخت رو سرم و منو بر انداز کرد
من تو دلم از شما داشتم تصویر با هم // تیکه پاره شدم از این تصمیم نا حق
وقتی دنیا اینو میخواد که مخصوصا بسوزم // چیکار کنم؟ دلمو با نخ سوزن بدوزم؟
این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم // من یه مردم که دارم دائما وصیت میکنم


یه بارم دنیارو از نگاه من ببینین // یه بارم شده پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر من یه راه حل بچینین // بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بار ، دنیارو از نگاه من ببینین // یه بار ، یه بار پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر هم یه راه حل بچینین // بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم



میخوام بدونم شما چه کاری برام کردین؟ // به جز اینکه فردای منو خراب کردین؟
نمیخوام برم پی مواد و خلاف سنگین // ولی به خدا یه خط صافه نوار مغزیم
نه ناله نه داد و هوار نداره تاثیر // دوای شبای تباهم تمام مستی
منو یادتون رفته خیلی حواس پرتین // امید منو شما نقش بر آب کردین
من دیوانه وار تشنه ی نوازشم // نمیخوام منو دعا کنین تو نماز شب
تو خواسته هام و همه ی نیازارو دیدی // بگو جواب این فرزند بی آزارو میدی؟
بابا تو بت منی ، یعنی تو خود منی // حال میکنم وقتی میبینم دور همیم
بدون شما ، تنهام و دریغ از یه دوست // به خودم میگم که تو آتیش حقیقت بسوز


یه بارم دنیارو از نگاه من ببینین // یه بارم شده پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر من یه راه حل بچینین // بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بار ، دنیارو از نگاه من ببینین // یه بار ، یه بار پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر من یه راه حل بچینین // بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم


خیلی وقته این سوال ، توی مغزمه از قدیم // چرا؟ چرا رفتین تو اون محضر لعنتی؟
سوال که نه ، کلی عقده تومه // که توی شبای تنهایی مثل جغد شومه
من یه جوون ضعیفم دلم بی طاقته هنوز // چرا اینجام وقتی نداشتین لیاقت منو؟!
باشه ، بالا سر منم یکی هست ببین // منو از خدا گرفتین میخواین به کی پس بدین؟
به این جماعت گرگ؟ این امانت توست // مادر این ثمر بیداری شبانته خوب
چقد جلوی دیگران بخوام راز داری کنم؟ // چقد من توی دستای شما پاس کاری شدم؟
چقد از ترس بعد جدایی توهم بگیرم؟ // چقد دیگران منو به چشم ترحم ببینن؟
منو ببین ، یه بیمارم یه بی تاب یه غریب // بچه نیستم واسه گریه هام یه تیتاپ بخرین
مادر قصه هات بودن واسه ما دوای درد // آخرش میمردن همه ی آدمای بد
با طلاق شما منم میشم آدم بده // بیا خوبی کن و بد بودنو یادم نده

 
ه ه ه ه ... نه که فکر کنین تو این قصه بد شدم
نه ... اصلا شاید نباید این حرفارو میزدم! ... شاید جدایی تنها راه نجات زندگیتونه! ... هه
شاید به جایی رسیدین که نمیتونین با هم ادامه بدین
شایدم ... ه ه ه ه .... نمیدونم!


نظرات شما عزیزان:

بیخیال اسمم
ساعت16:37---4 بهمن 1396
7-8 ساله جدا شدن افسرده کاملم با این که بابا نداشتم دنبال پسر بازی نرفتم اما کاش بقیه هوام و داشتن خسته شدم کلی درد و زجر کشیدم مهم نیس این روزا میگذره ولی میدونم دیگه اون ادم سابق نمیشم ناراحت نیسم که جدا شدن ولی خیلی از روزا حسرت قدیمارو میخورم که چرا بابام این کارو کرد باهامون که انقد بد بشه اوضاعمون مامانم کلی هوامون و داشت ولی بازم نمیتونه جای بابام و پر کنه دوس ندارم باهم ازدواج کنن فقط دوس دارم یکی بهم کمک کنه محبت کنه من افسرده ی کاملم ولی هرچی به خانوادم میگم من و ببرین دکتر براشون مهم نیس فقط خدا میتونه کمکم کنه برام دعا کنین

بهنام
ساعت18:13---19 آذر 1396
من یک پدرم،پدری که از زنش جدا شده و الان داره تنهایی پسرش رو بزرگ میکنه
این آهنگ رو خیلی دوست دارم
واقعا گاهی نمیشه ادامه داد
همیشه اینجوری که فکر میکنید نیست
فقط باید تو شرایطش قرار گرفت و بعد متوجه شد
من خودم تو روزایی که میخواستیم جدا بشیم همین موزیک زیبا رو گوش میدادم
تمام تنم میلرزید
میدونستم که با جدایی ما سرنوشت بچه عوض میشه
اما واقعا گاهی مواقع جدایی بهترین راهه
پدرمادری که هر روز با هم جنگ داشته باشن رو تصور کنید
واقعا بعضی وقتا بچه طلاق بودن خیلی بهتر از بودن تو محیطی سرشار از دعوا،جنگ،دلهره،استرس و....هست.
هنوزم با شنیدن این آهنگ اشکم جاری میشه و یاد پسرم میفتم که الان داره سه سالگی رو میگذرونه


Dstn
ساعت1:05---27 خرداد 1396
خيلي سخته بچه طلاق بودن
من بعد چند سال بخشيدمشون واسه اين كه خودم به آرامش برسم ولي كارايي كه با ما كردن رو هيچ وقت يادم نميره


Atna
ساعت23:58---11 فروردين 1396
بچه طلاقم و خوشحال از طلاقشون ولی منم حسرت داشتن خانواده و خونه ای بدون جنگ و طوفانو دارم

مجید
ساعت11:27---26 آبان 1395
خیلی عالی بود دمت گرم همشون درد دل من بودن با این اهنگ اشک ریختم

niloo
ساعت18:38---4 مهر 1395
واقعا خ قشنگه این اهنگ حرف همه ی بچه های طلاقه من هیچوقت نتونستم حرفمو به مامان بابا بگم ولی خوب حداقل این اهنگو که گوش میدم میفهمم کسی که خودش بچه طلاق نیست میتونه درد مارو هرچقدرم کم مقداری بفهمه ولی فقط برا پدر مادر خوذمون که مهم نیست ما جه حسی داریم.

sahar
ساعت18:52---24 شهريور 1394
manam bache talaqam
a zamani k yadam miad hichvaq khosh nabudam ba khanevadam


كتي
ساعت12:07---22 بهمن 1391
ميفهمم اين شعره چي ميگه حرفاي دله منه منم 17 سالمه

بذار ناشناس بمونم:-)
ساعت23:47---25 دی 1391
من ١٩ سالمه.دخترم.از جدايي پدر مادرم خوشحالم چون اگه باهم ميموندن دنيامون بدتر بود.ولي حسرت داشتن خانواده رو دارم.شايد بخاطر همين ك خانواده نداشتم نميتونم با پسرا دوست شم،ياد نگرفتم.فك ميكنم هيچ كس با من خوشبخت نميشه.راستش از لحاظ رواني خيلي داغون و آ-نرمالم.جالب اينه پدرم از ما...بي خيال.بيايد ما واسه بچه هامون خوب باشيم:-)

faeze
ساعت14:05---13 دی 1391
تک تک کلمه های این اهنگو دوست دارم درد دل خیلیاس

yasaman
ساعت22:25---7 دی 1391
این ها همه اش واسه یاسسسسسس};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-}; -};-

ویدا
ساعت11:35---14 آذر 1391
http://family-portrait.loxblog.com/commenting/avatars/avatar 03.jpg

هلیا
ساعت21:38---13 آذر 1391
ممنون یاس روخیلی دوست دارم

amber
ساعت18:42---8 آذر 1391
یاس یکی از خواننده های مورد علاقه ی من من یاس رو خیلی دوست دارم ای اهنگ تمام دردامو یادم میاره دوست دارم یاس

محمد
ساعت13:36---23 مهر 1391
};-};-};-};-};-

محمد
ساعت13:36---23 مهر 1391
مرسی};-};-};-

ریما
ساعت11:59---31 شهريور 1391
ممنون عالی بود

mohammad
ساعت12:26---31 مرداد 1391
dadash damet garm

ساناز
ساعت23:12---27 مرداد 1391
من فقط این آهنگ یاس رو دوست دارم هربار گوش میدم فقط گریه میکنم

علی
ساعت14:23---18 مرداد 1391
صد شرف به مرامت.عاشقتم. حتما بهم ایمیل بزن

حدیثه
ساعت10:03---22 خرداد 1391
عاشق این اهنگشم
یاس عاشقتیممممممممممممم
مرسی خیلی خوب بود


فرانک
ساعت20:28---15 خرداد 1391
واقعا خیلی جالبه چون همین الان وسط دعواشونه خیلی بی رحمن.کاش دل یاس برای ما میسوزه اما دل مادر پدرای خودمون نمیسوزه.

reza
ساعت23:39---13 اسفند 1390
واقعا مرسی پدر مادر ما که جدا شدن

تبسم
ساعت13:35---9 دی 1390
مامان و بابای منم وضعیتشون معلوم نیس یه روز خوبن یه روز بد وقتی باهم خوبن حالم بد تر میگیره چون میدونم چن روزه دیگه با هم بد میشن

mahdi shirazi
ساعت23:33---9 آذر 1390
ایول دستت درد نکنه واقعا خیلی خوب خوندی یاس و امیدوارم که همیشه این طوری ادامه بدی وقتی تو میخونی حال ادم عوض میشه چون با احساس میخونی از صمیم قلبت وبا علاقه به کارت ادامه میدی من همه ی اهنگ های تورو دوس دارم چون از دردو حال جامعه ما میخونی و این بیشتر ادمو داغون میکنه من پسری 16 ساله هستم و مادرم فوت کرده ازت یه خواهشی دارم که یه اهنگم برای این مادر اریاییمون بخون خوشال میشم اولین رپ که من گوش کردم اهنگ تو بذارین بکوشمش<<< راستشو بخوای منم دوس دارم که بخونم ولی نمیدونم چطوری باید شروع کنم خب دیگه نمیخوام زیاد مزاحمت بشم ولی همیشه اینجوری ادامه بده شماره 1 یاس 2 هیچکس 2 موفق باشین

مریم
ساعت15:05---3 آبان 1390
ایول به یاس خیلی عشقه
خیییییییییییییییییلی دوستش دارم


مریم
ساعت15:05---3 آبان 1390
ایول به یاس خیلی عشقه
خیییییییییییییییییلی دوستش دارم


مهلا
ساعت18:22---9 تير 1390
عالي بود اين تنها اهنگ ياس كه من دوسش دارم و واقعا عالي خونده

رهاازادی
ساعت22:57---13 خرداد 1390
این تنها اهنگ یاسه که من دوسش دارم میدونین منم بچه طلاقم

ایدا
ساعت17:59---9 خرداد 1390
واقعا ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 

خرید اینترنتی

دانلود

دانلود